Entries - About - Linkies



Bonjour !



Helo ! My name is Ienas ! Welcome to My blog ! . -,-
Iloveyou :)
You are underline my heart ^^

Walkie Talkie

CLICK !


Credits

Skin By : MinyanNyan
Basecode : Aqila
Image : We♥It
Blog Owner :

Pesanan dari saya :)
Khamis, 26 Januari 2012 | 0 Sweet Sugar

Tengok gambar tu . Aku masih buat peace lagi kan ? sedangkan dalam hati aku rasa nak mengamuk , nak menjerit sekuat hati aku . Hmmm :( hmmm . Petang tadi dalam pukul 6.45 itu lha aku single forever and ever binti ever . hmm .

Okayy , aku yang mintak clash . Sebab , tengah hari tadi dia pergi jenjalan naik motor tanpa aku dengan member aku duaorang :( hmm . Aku dengar cerita tu sebab member aku jugak yang bagi tahu . hmm :( Sampai hati diaorang sengaja nak sakitkan hati aku and jealous kan aku . Tahu tak ? hmm :'(

Aku dengar jea cerita tu terus air mata aku melilih :'( Okayy , selama nyhh memang aku tak pernah nangis sebab boyf . Tapi kali nyhh memang aku menangis , melalak , merengek . Hahaha :'D Back to the topic :3 Haihhh -.-.- Sampai hati diaorang semua weyy . Sengaja jea nak sakitkan hati aku tau :(

Pesanan untuk kau rasyid : hmm :( Rasyid , jaga diri awak baik-baik ehh? Okayy , kita memang dahh lima kali couple kan? Termasuk nyhh . Hmm :( Sorry , kalau saya dahh membuatkan awak benci dengan saya :( Saya masih sayangkan dekat awak . Saya masih sukakan awak . Saya masih rindukan awak .Saya masih perlukan awak macam kita couple dulu :'/ Saya mintak maaf kalau tadi saya merengek dekat awak untuk terima saya balik :'( Okayy awak taknak kan ? hmm :( Tak apa . Saya tak kesah punn :) Tapi , kalau awak da dapat girlf baru nanti jangan lupa saya okay? Jangan sombong dengan saya okayy? Jangan lupakan saya okayy? hmm :( Walaupun kita da clash kita masih boleh texting macam dulu kan? hmm . Selalu lhaa texting dengan saya . Saya akan replay text awak tu :3 InsyaAllah saya replay :) HIHIHI .

Older Post | Newer Post